לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מרגיש כמו חברים

החיים מוסברים על ידי גיפים של חברים (ואולי עוד דברים). למה? אני אוהבת לבזבז את הזמן שלי על שטויות. אמא תמיד אמרה לי שמגרדות לי האצבעות, אז פתחתי בלוג ועכשיו מגרד לי במרפק.

Avatarכינוי: 

בת: 34




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2013

לפני החופש הגדול





ואז כשמתחיל החופש הגדול




נכתב על ידי , 3/5/2013 20:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשמישהו אומר לי שאני מגניבה




נכתב על ידי , 3/5/2013 20:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל פעם שאני רואה חדשות





רוצים עוד?
נכתב על ידי , 3/5/2013 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהקופאית בסופר מתחילה לגלול בפני את סיפור חייה





רוצים עוד?
נכתב על ידי , 3/5/2013 20:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשמישהו נוגע לי במחשב





רוצים עוד?
נכתב על ידי , 3/5/2013 20:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאני שולחת למישהו הודעה אבל במקום לענות הוא מתעקש להתקשר




 

 

רוצים עוד?

נכתב על ידי , 3/5/2013 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

220
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , שטויות וכיף , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרגיש כמו חברים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרגיש כמו חברים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)